ЗДО №7, ЗДО №7 "Ромашка" м. Хмільника, Хмільник
Вінницька область, Хмільницький район

Група "Сонечко"

 

                                                                            Затверджую

                                                                             Директор ЗДО №7

                                                               «Ромашка»

                                                                                       М.А. Касинюк_________

 

Індивідуальний план роботи під час воєнного стану вихователя КЗ ЗДО №7 «Ромашка» 

Група №1 "Сонечко" (ранній вік)

Білаш Наталії Аліківни

 з 26.04.2022р. по 30.05.2022р.

http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/fa8b787d08628767a58d1df9271ca315.docx

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Примітка

1.

26.04.22

 

1. Розповідь про настрій, які плани на день

 

2. Розгляд папки валеологія

 

 

 

3. Нейропсихологічна гра: Майстерність рук

 

 

Відповідь у вайбер

 

 

В додатку

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo&ab_channel=CreativeTeacher

 

2.

28.04.22

1. Розповідь дітей про настрій, як день проводити

 

2. Відео заняття: Хто де живе

 

 

3. Розгляд ширми ознаки весни

 

 

у вайбері

 

https://www.youtube.com/watch?v=t5Vo-QljSMc&ab_channel=KidiUmTV

 

В додатку

3.

 

2.05.22

1. Розробка індивідуального плану роботи.

2. Консультація для батьків: Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни?

3. Опрацювання журналу «Дошкільне виховання».

 

 

 

https://eo.gov.ua/yak-pidtrymaty-ta-zaspokoity-dytynu-pid-chas-viyny/2022/02/28/

4.

4.05.22

1. Консультація для батьків «Як подбати про дитину, якщо ви знаходитеся з нею в укритті»

2. Відеозаняття «Будиночок для птахів».

3.Перегляд конференції «Ранній розвиток дитини та система раннього втручання в Україні»

 

https://www.youtube.com/watch?v=VpJXr3UXCvo

 

https://www.youtube.com/watch?v=Yb0dwZkzEnc

 

https://www.youtube.com/watch?v=7jBtQXxJ5vc

5.

6.05.22

1. Розробка конспекту заняття «Хто Я».

2. Консультація «Правила підтримки, якщо родина евакуюється з дитиною».

3.Перегляд конференції «Ранній розвиток дитини та система раннього втручання в Україні»

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=8ml9RPFun7s

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=7jBtQXxJ5vc

6.

 

10.05.22

1. Відео заняття «Хто Я».

2.Добір матеріалів для виготовлення Д. гри «Закінчи картину».

3. Опрацювання видань «дошкільне виховання».

Конспект додається

Viber,

Мessenger,

Facebook

 

7.

12.05.22

1. Відправка відео батькам для спільного перегляду «Вивчаємо Україну».

2. Доповнення папки «Україна».

3.Добір матеріалів для виготовлення папки «Кольоротерапія».

https://www.youtube.com/watch?v=0AHUAUbO-8E

8.

16.05.22

1. Розробка конспекту заняття «Квартира, в якій ми живемо».

2. Індивідуальні консультації батьків в он-лайн режимі.

3. Поповнення папки «Пальчикові ігри».

Viber,

Мessenger,

Facebook

 

9.

18.05.22

1. Перегляд та сортування методичної літератури.

2. Пам’ятка для батьків «Аудіо казки на ніч»

3. Самоосвіта. Хрестоматія. «Моя країна — Україна»  (Наталя Гавриш, Ольга Косенчук) Національно-патріотичне виховання дошкільників.

https://oll.tv/uk/kids_audio-tales

 

 

 

https://mon.gov.ua/storage/app/media/doshkilna/2022/04/01/Khrestomatiya.Moya.krayina-Ukrayina-RANOK.31.03.2022.pdf

 

10.

20.05.22

1.Добір матеріалів для виготовлення картотеки сюжетно-рольвих ігор.

 

2.Консультація для батьків «Як швидко заснути, коли ви тривожні і вам важко розслабитися».

3. Індивідуальні бесіди з дітьми групи.

 

https://phc.org.ua/news/yak-shvidko-zasnuti-koli-vi-trivozhni-i-vam-vazhko-rozslabitisya

 

Viber,

Мessenger,

Facebook

 

11.

24.05.22

1.Виготовлення та оформлення картотеки сюжетно-рольвих ігор.

2. Консультація для батьків «Як підтримати дітей у часи невизначеності та стресу. Поради від ЮНІСЕФ».

3. Індивідуальні консультації батьків в он-лайн режимі.

https://www.unicef.org/ukraine/stories/7-tips-for-parents

 

Viber,

Мessenger,

Facebook

 

12.

26.05.22

1.Платформа «Розвиток дитини». Практичні завдання для всебічного розвитку дітей.

2. Добір матеріалів для виготовленя Д. гри «Хто там заховався?»

3. Фізична активність дітей. Комплекс ранкової гімнастики «Подорож до лісу».

https://childdevelop.com.ua/.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=-KHgL_1JfOw

13.

30.05.22

1. Заняття на тему «Я сам (а)».

2.Інформування батьків про подальшу форму і режим роботи закладу.

3. Опрацювання методичних видань.

 

Viber,

Мessenger,

Facebook

 

                                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Затверджую

                                                                                      Директор ЗДО №7

                                                                                «Ромашка»

                                                                                         М.А. Касинюк_________

 

 

Індивідуальний план роботи під час воєнного стану вихователя

Новак С.А.

КЗ ЗДО №7 «Ромашка»

на період з 27.04.2022р. по 31.05.2022р.

Група №1 "Сонечко" (ранній вік)

http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/fb61bf30f700966c03584af07c730380.docx

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Примітка

1.

27.04.22

1. Вчимо кольори

 

 

 

2. Заняття весна

https://www.youtube.com/watch?v=47WtIGtC7WI&ab_channel=MilashkaMon

 

В додатку

 

2.

29.04.22

1. Розповідь дітей про настрій свій, які плани на день

 

2. Казки про весну

Розмова у вайбері

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Y80psjJ-2bE&ab_channel=Knowland

 

3.

3.05.22

1. Відправити батькам пам’ятку  «Граємо всюди»

2. Самоосвіта.

3. Консультація для батьків «Про права та обов’язки у вихованні дітей».

 

Viber,

Мessenger,

Facebook

https://dity.zp.ua/articles/prava-ta-obovazki-ditej-i-batkiv-vidpovidalnist-za-porusenna-prav-ditini

4.

5.05.22

1. Виготовлення Д. гри «Дуже голодна гусениця».

2. Перегляд дітьми розвиваючого мультфільму «Свійські тварини».

3.Перегляд конференції «Ранній розвиток дитини та система раннього втручання в Україні»

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=6W9C3sye0RM

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=7jBtQXxJ5vc

5.

9.05.22

 

1. Поповнення папки «Поради батькам».

2. Розвиток дрібної моторики. Пальчикова руханка в Viber.

3. Індивідуальна консультація для батьків в Viber.

 

https://www.youtube.com/watch?v=F6yLsYcyuNI

7.

11.05.22

1. Виготовлення Д. гри «Закінчи картину».

2. Консультація для батьків «Гаджети в житті дитини».

3. Перегляд вебінару ««Як підвищити ефективність дистанційної роботи».

http://58.sadok.zt.ua/konsultacziya-dlya-batkiv-gadzhety-v-zhyttidytyny-za-i-proty/

 

https://www.youtube.com/watch?v=MbFvVyacZOE

8.

13.05.22

1.Впорядкування та виготовлення папки «Кольоротерапія».

2. Майстер класс малювання повітряними кульками.

3.Опрацювання методичної літератури. Журнал «Джміль».

 

https://www.youtube.com/watch?v=CCPdYjmn0UA

9.

17.05.22

1. Відео заняття «Квартира, в якій ми живемо».

2. Консультація для батьків «Вікові можливості дітей раннього віку».

3. Самоосвіта. Хрестоматія. «Моя країна — Україна»  (Наталя Гавриш, Ольга Косенчук) Національно-патріотичне виховання дошкільників.

Конспект додається

 

https://mon.gov.ua/storage/app/media/doshkilna/2022/04/01/Khrestomatiya.Moya.krayina-Ukrayina-RANOK.31.03.2022.pdf

 

10.

19.05.22

1. Запропонувати батькам, спільно з дітьми намалювати на тему «Весна! Яка вона?».

2. Індивідуальні консультації батьків в он-лайн режимі.

3. Перегляд вебінару «Вплив Монтессорі педагогіки на формування у дошкільнят якостей успішної особистості».

 

Viber,

Мessenger,

Facebook

 

https://www.youtube.com/watch?v=8mjwoYBASEs

11.

23.05.22

1.Сортування та аналіз матеріалів для виготовлення картотеки сюжетно-рольвих ігор.

2. Перегляд відео Державні та народні символи України.

3. Опрацювання методичних рекомендацій для дошкільної освіти.

 

https://www.youtube.com/watch?v=JY6GI41q_bo

 

https://naurok.com.ua/biblioteka/kindergarten/typ-3

12.

25.05.22

1.  Заняття з малювання «Дощик».

2. Спільна робота батьків з дітьми. Опрацювання матеріалу «Якою буває погода».

3. Опрацювання методичних рекомендацій для дошкільної освіти.

https://www.youtube.com/watch?v=r7VbTLyt9Kg

 

https://naurok.com.ua/biblioteka/kindergarten/typ-3

13.

27.05.22

1. Виготовлення Д. гри «Хто там заховався?».

2. Пластилін для найменших. Робота з батьками у Viber.

3. Розробка конспекту заняття «Я сам (а)».

https://www.youtube.com/watch?v=XZgpcWXs7ec

14.

31.05.22

1. Звіт про опрацьований матеріал та роботу з батьками.

2. Розвиток дрібної моторики. Пальчикова руханка в Viber.

3. Індивідуальна консультація для батьків в Viber.

Viber,

Мessenger,

Facebook

 

https://www.youtube.com/watch?v=JO37-6auCxE

  Затверджую

                                                                             Директор ЗДО №7

                                                               «Ромашка»

                                                                                       М.А. Касинюк_________

Індивідуальний план роботи 
на час воєнного стану
вихователя КЗ ЗДО №7
 "Ромашка"
Групи №1 "Сонечко"
Білаш Н.А.
з 01.06.2022 - 10.06.2022 р.
27.06.2022- 29.06.2022 р.

http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/354bdbef87a364a21aa5d5ce0cda9d33.doc

http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/52936f54ac763ebab8f5499be88027e1.doc

І тиждень - 
"Зустрічаємо літо"

День тижня

Дата

Зміст роботи

Примітка

Середа

 

День захисту дітей

1.06.22

1. Розвага до Дня захисту дітей «Казкова подорож»

 

2. Малювання «Сонечко з долоньок»

 

3. Відео-консультація для батьків «Міжнародний день захисту дітей. Права дітей».

https://www.youtube.com/watch?v=1kLmF1xovzw

 

https://www.youtube.com/watch?v=kG_FfEdwb0o

 

https://www.youtube.com/watch?v=oynbn2Hr2v8

П’ятниця

 

03.06.22

1. Масаж вух

 

2. Перегляд мультфільму Шматочок літа

 

 

3. Танцюємо разом

 

 

4. Малювання «Літне сонечко»

 

5. Робота з батьками

Що робити при виявлені небезпечних предметів

 

6. Консультація для батьків «Допоможи мені зр

День тижня

    Дата

Зміст роботи

Примітка

Вівторок

7. 06.22

1. Весела руханка

 

 

2. Татові помічники

Заняття «Правила поведінки з електроприладами»

Обговоріть з дитиною запропоноване відео.

Хвилинка допомоги татові

 

3.  Заняття з сенсорики

 

4. Самоосвіта

Перегляд  вебінару

Рухова активність на заняттях з раннього розвитку. Рухливі дидактичні ігри з малюками.

5. Робота з батьками

 

https://www.facebook.com/100009780367665/videos/721620988966451/

 

https://www.youtube.com/watch?v=kJFbS70DwFs

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=6epIGwtdG3k

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=jHa59mwk3j4

 

(додаток)

Четвер

9. 06.22

1. Дихальні вправи

 

 

2. Мій дідусь

 

 

3. Музичне заняття

 

 

4. Ігри з кінетичним піском

 

5. Хвилинка допомоги дідусю

 Самоосвіта

Майстер-клас «Створення персонального сайту вчителя»

6. Робота з батьками

https://www.youtube.com/watch?v=gQOMLgm2cgk 

 

https://www.youtube.com/watch?v=WQ_OZu4j_UQ

 

https://www.youtube.com/watch?v=l51F6th1hUk

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=5uxXhGpWJNk

 

https://www.youtube.com/watch?v=DpSEFp_e8m8

 

 

обити це самому»  

https://www.youtube.com/watch?v=5l1_btxyHEw

https://www.youtube.com/watch?v=AnNRAGoTddw&t=3s

 

https://www.youtube.com/watch?v=qT6lT5jz_7E

 

https://www.youtube.com/watch?v=B2ZhLEKGMW4

 

https://www.youtube.com/watch?v=DmtnGFlEgwo

 

 

 

(додаток)

Затверджую

                                                                             Директор ЗДО №7

                                                               «Ромашка»

                                                                                       М.А. Касинюк_________

Індивідуальний план роботи під час воєнного стану вихователя

Білаш Н.А.КЗ ЗДО №7 «Ромашка»

на період з 05.07.2022 - 29.07.2022 р.

Група №1 "Сонечко" (ранній вік)

http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/d415604895da8dff11aa7edf574b07ae.doc

День тижня

Дата

Зміст роботи

Примітка

Вівторок

05.07.22

Вивчимо віршик "Я всміхаюсь сонечку" та потанцюємо під жваву руханку "Ручками до сонечка" разом!

Обговоріть з дитиною запропоноване відео.

 

Хвилинка допомоги татові

 

 Заняття з сенсорики

 

Самоосвіта

Перегляд  вебінару

Сучасний вихователь ЗДО. Який він?

 

Робота з батьками

Незвичайні літні канікули 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=3Lj0oLpaPg4

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=P4RQKWRGZH8

 

https://www.youtube.com/watch?v=MBAXa_QrmYo

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=jI-BhPlCzYU

Четвер

07.07.22

Дитина в природному довкіллі. Сонце.

 

Музичне заняття

 

 

Ігри з піском

 

Хвилинка допомоги дідусю

 

Самоосвіта

Перегляд  вебінару

Мінно-вибухові поранення: як вберегтися самому та надати домедичну допомогу травмованим

 

Робота з батьками

 Ігрові дихальні вправи в ситуації стресу для найменших

 

https://www.youtube.com/watch?v=locLc-1ye7Q

 

https://www.youtube.com/watch?v=dE1AR3YVNZY

 

https://www.youtube.com/watch?v=eMIQZlgIuPw

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ES_OGC7gtYc

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=8UM8GmZRfKk

 

ІІ тиждень - 
"Маленькі помічники"я

       
       
     

 

 

Четвер

07.07.22

Дитина в природному довкіллі. Сонце.

 

Музичне заняття

 

 

Ігри з піском

 

Хвилинка допомоги дідусю

 

Самоосвіта

Перегляд  вебінару

Мінно-вибухові поранення: як вберегтися самому та надати домедичну допомогу травмованим

 

Робота з батьками

 Ігрові дихальні вправи в ситуації стресу для найменших

 

https://www.youtube.com/watch?v=locLc-1ye7Q

 

https://www.youtube.com/watch?v=dE1AR3YVNZY

 

https://www.youtube.com/watch?v=eMIQZlgIuPw

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ES_OGC7gtYc

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=8UM8GmZRfKk

 

Тиждень І     
"Сонечко світить у віконечко"

 

  Тиждень ІІ    
"Комахи"

 

День тижня

Дата

Зміст роботи

Примітка

Понеділок

11.07.22

Метелики

Обговоріть з дитиною запропоноване відео.

 

Заняття «Два метелики»

 

 

Гімнастика для оченят

 

Хвилинка допомоги матусі

 

Малювання пальчиками «Метелик»

                                     

Робота з батьками

Перегляньте разом з дітьми відео Дитяча абетка безпеки і закріпіть правила поводження з незнайомими предметами.

 

https://www.youtube.com/watch?v=PVXPiEJQE2g

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=miIkzbeOs88

 

https://www.youtube.com/watch?v=yvHDchdkvXA

 

https://www.youtube.com/watch?v=brNWlybyjl0 

 

 

 

 

https://www.facebook.com/andrijovych/videos/722256925823984/

 

Середа

13.07.22

 Пальчикова гра «Сороконіжки»

 

Мурашка

Спостереження

 

 

Музичне заняття

 

 

Перегляд відео мультфільма «мурашка мандрівниця»

 

 Хвилинка допомоги бабусі

 

Робота з батьками

6 порад для батьків, як зберігати спокій

 

https://www.youtube.com/watch?v=RT7WwloHUqA

https://www.youtube.com/watch?v=rFUvRWioTho

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=rgti3Wz7b-w

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=6meWbaE04i0 

 

 

 

 

https://cutt.ly/LKTMAXG

 

П’ятниця

15.07.22

Музична руханка муха    

 

Муха

Спостереження 

 

 

Ліплення

 

 

Правила поведінки в природі

 

Хвилинка допомоги братику чи сестричці.

 

 Робота з батьками

Світлана Ройз: практики для стійкості

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=cvUoyeeqc9w

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZL1hDWTROhw

 

https://www.youtube.com/watch?v=zXfgz7UqAbs

 

https://www.youtube.com/watch?v=cNGT_2IAw3A

 

 

 

 

Додаток

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День тижня

Дата

Зміст роботи

Примітка

Вівторок

19.07.22

Дзвіночки

Спостереження

Обговоріть з дитиною запропоноване відео.

 

Хвилинка допомоги татові

 

 Заняття з сенсорики

 

Самоосвіта

Перегляд  вебінару

Навчаємо у соцмережах. Пошук та ефективне використання освітнього контенту

 

 Робота з батьками

пам’ятка

«Як підтримати дитину, яка боїться голосних звуків і вибухів»

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=vQJInuQ35KY

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=e4NkFuKBAMM

 

https://www.youtube.com/watch?v=9iWGAeDLYkw

 

 

 

Додаток

 

Четвер

21.07.22

Лікарські квіти

 

 

Казка В. Сухомлинського «Як бджілка знаходить квітку конвалії»

 

 

Дітям про лікарські рослини

 

Робота з батьками

 Пам’ятка Обираємо літній одяг і взуття для дітей

 

https://www.youtube.com/watch?v=FQuXzquthsg 

 

https://www.youtube.com/shorts/5YLgKyL0kN4 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=rlwsCThC-90

 

(Додаток)

    Тиждень ІІІ    
"Віночок з  квітів"

  Тиждень ІV    
"Зростаємо здоровими"

День тижня

Дата

Зміст роботи

Примітка

Понеділок

25.07.22

Будова тіла

Обговоріть з дитиною запропоноване відео.

 

«Що ховаю я від вас?»

 

 

Заняття «Частини тіла людини»

 

 

Малювання губкою «Веселка»

                                     

Робота з батьками

Консультація «Мамо, купи сонцезахисні окуляри!»

 

https://www.youtube.com/watch?v=SuIZiuR6z-8

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=_b84Ni-LJwM

 

https://www.youtube.com/watch?v=_-kF8cdnfGI

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ocnGyPks46c

 

 

 

(додаток)

Середа

27.07.22

 Пальчикова гра «Сім’я»

 

 

Рух та гра

Ніс

 

 

 

Музичне   заняття

 

Перегляд відео мультфільма «Корисні підказки. Як почути своє тіло»

 

 Хвилинка допомоги бабусі

 

Робота з батьками

Перевірка гостроти зору дітей вдома.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Tua4gn_RrX8

 

https://www.youtube.com/watch?v=pFAlbnryQBo&t=10s

 

https://www.youtube.com/watch?v=rgti3Wz7b-w&t=47s

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=dgaovSRHGPQ

 

 

 

 

(Додаток)

П’ятниця

29.07.22

Вода 

 

 

Ліплення

 

 

 

Властивості води. Холодна і тепла вода

 

Хвилинка допомоги братику чи сестричці.

 

 Робота з батьками

Чому і яку воду треба пити дітям

 

https://www.youtube.com/watch?v=9-aCtIOEAAo

 

https://www.youtube.com/watch?v=rRzJuasIiX0

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=4VbZevgu9UI

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=E3sUrIft5Zk

 

         

 

День тижня

Дата

Зміст роботи

Примітка

Вівторок

19.07.22

Дзвіночки

Спостереження

Обговоріть з дитиною запропоноване відео.

 

Хвилинка допомоги татові

 

 Заняття з сенсорики

 

Самоосвіта

Перегляд  вебінару

Навчаємо у соцмережах. Пошук та ефективне використання освітнього контенту

 

 Робота з батьками

пам’ятка

«Як підтримати дитину, яка боїться голосних звуків і вибухів»

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=vQJInuQ35KY

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=e4NkFuKBAMM

 

https://www.youtube.com/watch?v=9iWGAeDLYkw

 

 

 

Додаток

 

Четвер

21.07.22

Лікарські квіти

 

 

Казка В. Сухомлинського «Як бджілка знаходить квітку конвалії»

 

 

Дітям про лікарські рослини

 

Робота з батьками

 Пам’ятка Обираємо літній одяг і взуття для дітей

 

https://www.youtube.com/watch?v=FQuXzquthsg 

 

https://www.youtube.com/shorts/5YLgKyL0kN4 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=rlwsCThC-90

 

(Додаток)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День тижня

Дата

Зміст роботи

Примітка

Понеділок

25.07.22

Будова тіла

Обговоріть з дитиною запропоноване відео.

 

«Що ховаю я від вас?»

 

 

Заняття «Частини тіла людини»

 

 

Малювання губкою «Веселка»

                                     

Робота з батьками

Консультація «Мамо, купи сонцезахисні окуляри!»

 

https://www.youtube.com/watch?v=SuIZiuR6z-8

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=_b84Ni-LJwM

 

https://www.youtube.com/watch?v=_-kF8cdnfGI

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=ocnGyPks46c

 

 

 

(додаток)

Середа

27.07.22

 Пальчикова гра «Сім’я»

 

 

Рух та гра

Ніс

 

 

 

Музичне   заняття

 

Перегляд відео мультфільма «Корисні підказки. Як почути своє тіло»

 

 Хвилинка допомоги бабусі

 

Робота з батьками

Перевірка гостроти зору дітей вдома.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Tua4gn_RrX8

 

https://www.youtube.com/watch?v=pFAlbnryQBo&t=10s

 

https://www.youtube.com/watch?v=rgti3Wz7b-w&t=47s

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=dgaovSRHGPQ

 

 

 

 

(Додаток)

П’ятниця

29.07.22

Вода 

 

 

Ліплення

 

 

 

Властивості води. Холодна і тепла вода

 

Хвилинка допомоги братику чи сестричці.

 

 Робота з батьками

Чому і яку воду треба пити дітям

 

https://www.youtube.com/watch?v=9-aCtIOEAAo

 

https://www.youtube.com/watch?v=rRzJuasIiX0

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=4VbZevgu9UI

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=E3sUrIft5Z

                                                                                                                                                                     Затверджую

                                                                                                                                                                         Директор ЗДО №7

                                                                                                                                                                         «Ромашка"

                                                                                                                                                                                    М.А. Касинюк________

              

Індивідуальний план роботи  на час воєнного стану вихователя КЗ ЗДО №7  "Ромашка"

Групи №2 "Сонечко" Білаш Н.А. з 02.09.2022 - - 30.09.2022 р.

http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/b8b59afdb46b2b9d3c1abd1e65e95e2d.docx

https://i.pinimg.com/564x/2e/60/b3/2e60b3aca1f481f23e0c532fdaf767cc.jpgДАТА

ЗМІСТ РОБОТИ

ДЖЕРЕЛА

 

І тиждень. «ПЕРША ЗУСРІЧ»

 

1.09

 

День Знань

Подпись: День Знань

1. Ранкове вітання:

«Доброго ранку!»

Мета: сприяти позитивному настрою у дітей; розвивати активне мовлення, дикцію; сприяти розвиткові дружніх стосунків.

https://www.youtube.com/watch?v=TMsCqW6rgqs

 

2. Організована освітня діяльність:

Інтегроване заняття «Будьмо знайомі!»

Мета: учити виявляти інтерес до спільної для дитячого угрупування діяльності; розвивати мову дітей, увагу, пам’ять, дрібні м’язи під час образотворчої роботи, комунікативні навички дітей; виховувати товариськість у колі друзів та чуйність стосовно до новачків; викликати в них бажання знайомитися з однолітками, які приходять у дитсадок, підтримувати їх.

https://vseosvita.ua/library/budmo-znajomi-zanatta-z-ditmi-molodsogo-doskilnogo-viku-178672.html

 

3. Руханка-танок:

«Перший дзвоник»

Мета: створити позитивний настрій; виховувати любов до фізичних вправ та музики.

https://www.youtube.com/watch?v=VNKWyARAqWw

 

4. Робота з батьками:

Консультація «Що виховує дитячий садок?»

Мета: ознайомити батьків із роллю дитячого садка у всебічному розвитку дитини; ознайомити із принципами роботи закладу, метою та завданнями.

https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-so-vihovue-ditacij-sadok-390537.html

 

5. Самоосвіта:

«Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році»

Мета: ознайомитися із рекомендаціями МОН щодо організації освітньої діяльності в ЗДО на 2022-2023 н.р.

chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://mon.gov.ua/storage/app/uploads/public/62e/3b9/2e7/62e3b92e7f631954849654.pdf

 

ІІ тиждень. «ЧАРІВНА КРАЇНА ДИТСАДОК»

 

 

5.09

 

1. Ранкове вітання:

«Доброго ранку!»

Мета: сприяти позитивному настрою у дітей; розвивати активне мовлення, дикцію; сприяти розвиткові дружніх стосунків.

https://www.youtube.com/watch?v=TMsCqW6rgqs

 

2. Організована освітня діяльність:

Інтегроване заняття +екскурсія-огляд

«Казка про найкращий дитячий садок»

Мета: ознайомити із територією та будівлею дитячого садка, приміщеннями та їх призначенням, предметно-ігровим середовищем, правилами безпечного перебування у дитсадку; розвиватиhttps://i.pinimg.com/564x/2e/60/b3/2e60b3aca1f481f23e0c532fdaf767cc.jpg мовлення, інтерес до довкілля; виховувати дружнє ставлення один до одного.

https://www.youtube.com/watch?v=uu6jGOVMJV0

 

3. Організована освітня діяльність:

Конструювання з лего «Будинок»

Мета: учити дітей споруджувати будинок за зразком визначати, з яких деталей зроблені окремі частини споруди, в якій послідовності її виконувати, познайомити з поняттям «фундамент»; закріпити назви частин будинку; розвивати моторику рук.

https://www.youtube.com/watch?v=KWhUpZXyaYY&t=7s

 

4. Робота з батьками:

Ознайомлення із режимом роботи групи,

розкладом дистанційного навчання

Мета: ознайомити батьків із режимом роботи групи та розкладом дистанційного навчання.

 

 

5. Самоосвіта:

Методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку.

Порядок організації інклюзивних груп в ЗДО

Мета: опрацювання змін у постанові.

https://www.pedrada.com.ua/article/2664-organzatsya-nklyuzivnogo-navchannya-v-zakladah-osvti

 

3. Організована освітня діяльність:

Заняття з фізкультури «Зайчикова зарядка»

Мета: удосконалювати різновиди ходьби (звичайна ходьба по колу, на носках руки на поясі, на п’ятках, руки за голову, ходьба з високим підніманням колін); узгоджувати дихання та регулювати його у відповідності з рухами, що виконуються; закріпити вміння правильно займати вихідне положення, виконувати рухи якісно.

https://www.youtube.com/watch?v=v48iSvpr52g&t=33s

 

4. Спостереження:

За дощем

Мета: поповнити знання дітей про сезонні зміни в природі, розвивати мовлення, погоджуючи дієслова з іменниками; виховувати спостережливість, дослідницькі навички.

https://www.youtube.com/watch?v=4KgKYRNzurE&t=52s

 

5. Робота з батьками:

Пам’ятка «Як виховувати у дитини інтерес до читання»

Мета: долучати батьків до читання книг дітям; ознайомити із літературою, яку слід читати дітям дошкільного віку.

Додаток 1

 

6. Самоосвіта: https://i.pinimg.com/564x/2e/60/b3/2e60b3aca1f481f23e0c532fdaf767cc.jpg

Курс підвищення кваліфікації для освітян «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час та після завершення воєнних дій».

Базовий модуль. Урок 1: Особливості навчального процесу під час війни.

Мета: визначення особливостей навчального процесу під час воєнних дій; встановити особливості нормативно-правового забезпечення навчального процесу в умовах воєнного стану; зрозуміти етіологію стресу та його вплив на навчальний процес; уміти визначати прояви стресу у дитини; опанувати інструменти психологічної підтримки внутрішньо переміщених учнів; розвинути навички неформальної взаємодії з учнями; навчитися використовувати платформи дистанційного навчання; налагодити співробітництво школи і родини у період воєнного часу.

https://hryoutest.in.ua/courses/programa-pidvishchennya-kvalifikaciji-psihologichnoji-pidtrimki-dlya-osvityan-ta-batkiv

 

7.09

 

 

1. Ранкове вітання:

«Доброго ранку!»

Мета: сприяти позитивному настрою у дітей; розвивати активне мовлення, дикцію; сприяти розвиткові дружніх стосунків.

https://www.youtube.com/watch?v=TMsCqW6rgqs

 

2. Організована освітня діяльність:

Інтегроване заняття «Повітря, яким ми дихаємо!»

Мета: формувати у дітей уявлення про повітря як матеріальне середовище; за допомогою доступних засобів показувати дітям, що повітря є скрізь: у воді, землі, продуктах, багатьох речах, які оточують людину, в організмі людини; розповісти дошкільнятам про органи, через які повітря потрапляє до нашого організму, про значення повітря для життя, про чинники, що забруднюють повітря і про те, що його очищують зелені насадження.

Додаток 2.

 

3. Організована освітня діяльність:

Аплікація «Літачок»

Мета: вчити складати і наклеювати зображення літака з трьох частин, правильно розміщувати їх на аркуші паперу; вчити передавати образ предмета; закріплювати прийоми наклеювання; розвивати чуття композиції, увагу; виховувати акуратність у роботі.

https://www.youtube.com/watch?v=QgCzL5Bytv8

https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-litaki-440700.html

 

4. Робота з батьками:

Консультація «Готуємо руку до письма»

Мета: ознайомити батьків із важливість підготовки руки до письма, запропонувати прийоми для розвитку моторики рук дитини.

https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-gotuemo-ruku-do-pisma-229899.html

 

5. Самоосвіта:

Курс підвищення кваліфікації для освітян «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час та після завершення воєнних дій».

Базовий модуль. Урок 2: Перша психологічна допомога: методичне забезпечення

Мета: визначення особливостей навчального процесу під час воєнних дій; встановити особливості нормативно-правового забезпечення навчального процесу в умовах воєнного стану; зрозуміти етіологію стресу та його вплив на навчальний процес; уміти визначати прояви стресу у дитини; опанувати інструменти психологічної підтримки внутрішньо переміщених учнів; розвинути навички неформальної взаємодії з учнями; навчитися використовувати платформи дистанційного навчання; налагодити співробітництво школи і родини у період воєнного часу.

https://hryoutest.in.ua/courses/programa-pidvishchennya-kvalifikaciji-https://i.pinimg.com/564x/2e/60/b3/2e60b3aca1f481f23e0c532fdaf767cc.jpgpsihologichnoji-pidtrimki-dlya-osvityan-ta-batkiv

 

9.09

 

 

1. Ранкове вітання:

«Доброго ранку!»

Мета: сприяти позитивному настрою у дітей; розвивати активне мовлення, дикцію; сприяти розвиткові дружніх стосунків.

https://www.youtube.com/watch?v=TMsCqW6rgqs

 

2. Організована освітня діяльність:

Ознайомлення із соціумом «Професії у дитячому садку»

Мета: Поглибити знання про основні професії, людей які працюють у дитячому закладі, їх обов’язки; продовжувати вчити давати відповіді на запитання; закріпити у словнику назви професій працівників дитсадка, активізувати вживання слів-дій, слів-ознак, пов’язаних з ними; виховувати щире, людяне ставлення до дорослих та однолітків.

https://www.youtube.com/watch?v=jVulBJ5VgQE

 

3. Організована освітня діяльність:

Нетрадиційне малювання «Квіти радість нам несуть»

(за допомогою кулька)

Мета: продовжувати формувати навички малювання, використовуючи нетрадиційні техніки, закріпити знання дітей про квіти; розвивати естетичне сприйняття, фантазію, вміння самостійно підбирати кольори; виховувати акуратність, посидючість.

https://www.youtube.com/watch?v=YhKTyV8QeUA

 

4. Робота з батьками:

Порадник «Як привчити дитину до самостійності»

Мета: надання консультацій батькам щодо виховання самостійності дитини; розвивати педагогічну обізнаність батьків.

https://www.youtube.com/watch?v=gQd_8Wcavd0

 

5. Самоосвіта:

Курс підвищення кваліфікації для освітян «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час та після завершення воєнних дій».

Базовий модуль. Урок 4: Стрес і його прояви у дитини.

Мета: визначення особливостей навчального процесу під час воєнних дій; встановити особливості нормативно-правового забезпечення навчального процесу в умовах воєнного стану; зрозуміти етіологію стресу та його вплив https://i.pinimg.com/564x/2e/60/b3/2e60b3aca1f481f23e0c532fdaf767cc.jpgна навчальний процес; уміти визначати прояви стресу у дитини; опанувати інструменти психологічної підтримки внутрішньо переміщених учнів; розвинути навички неформальної взаємодії з учнями; навчитися використовувати платформи дистанційного навчання; налагодити співробітництво школи і родини у період воєнного часу.

https://hryoutest.in.ua/courses/programa-pidvishchennya-kvalifikaciji-psihologichnoji-pidtrimki-dlya-osvityan-ta-batkiv

 

ІІІ тиждень. «ІГРАШКИ ТА ЗАБАВКИ»

 

13.09

 

 

1. Ранкове вітання:

«Доброго ранку!»

Мета: сприяти позитивному настрою у дітей; розвивати активне мовлення, дикцію; сприяти розвиткові дружніх стосунків.

https://www.youtube.com/watch?v=TMsCqW6rgqs

 

2. Організована освітня діяльність:

Логіко-математичний розвиток «Більше / менше?»

Мета: вчити дітей порівнювати предмети за кількістю; формувати уявлення про поняття «один», «багато»; працювати над умінням узгоджувати числівник «один» з іменниками; виховувати прагнення працювати самостійно.

https://www.youtube.com/watch?v=qcUhANgj2_M

 

3. Організована освітня діяльність:

Фізична культура «Промінці здоров’я»

Мета: вправляти дітей у виконанні вправ з положення лежачи, з низьких, середніх і високих «чотирьох»; закріпити навички ходьби різними способами по обмеженій площині (прямо, по колу); розвивати м'язи спини і живота, рук, ніг, м'язи-згиначі і розгиначі; виховувати любов до фізкультури..

https://www.youtube.com/watch?v=w7ibBcsAPrk

 

4. Дослід-спостереження:

Ігри з водою вдома

Мета: ігри з водою корисні не тільки для розвитку тактильних відчуттів, а й для дрібної моторики. Вода розвиває різні рецептори, заспокоює, дарує позитивні емоції.

https://www.youtube.com/watch?v=Mn1OndrCrAc&t=2s

 

5. Робота з батьками:

Консультація «Комп’ютерні ігри для дітей»

Мета: ознайомити батьків із впливом комп’ютерних ігор на дітей дошкільного віку

https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-ak-obirati-komputerni-igri-dla-ditej-doskilnogo-viku-278104.html 

 

6. Самоосвіта:

Курс підвищення кваліфікації для освітян «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час та після завершення воєнних дій».

Базовий модуль. Урок 6: Неформальна взаємодія вчителя та учнів.

Мета: визначення особливостей навчального процесу під час воєнних дій; встановити особливості нормативно-правового забезпечення навчального процесу в умовах воєнного стану; зрозуміти етіологію стресу та його вплив https://i.pinimg.com/564x/2e/60/b3/2e60b3aca1f481f23e0c532fdaf767cc.jpgна навчальний процес; уміти визначати прояви стресу у дитини; опанувати інструменти психологічної підтримки внутрішньо переміщених учнів; розвинути навички неформальної взаємодії з учнями; навчитися використовувати платформи дистанційного навчання; налагодити співробітництво школи і родини у період воєнного часу.

https://hryoutest.in.ua/courses/programa-pidvishchennya-kvalifikaciji-psihologichnoji-pidtrimki-dlya-osvityan-ta-batkiv

 

 

 

15.09

 

1. Ранкове вітання:

«Доброго ранку!»

Мета: сприяти позитивному настрою у дітей; розвивати активне мовлення, дикцію; сприяти розвиткові дружніх стосунків.

https://www.youtube.com/watch?v=TMsCqW6rgqs

 

2. Організована освітня діяльність:

Розвиток мовлення (грамота)

«Складання речень за малюнком»

Мета: познайомити дітей з узагальнюючим поняттям «іграшки», учити складати речення за картинками; виховувати дружні стосунки.

https://www.youtube.com/watch?v=yoKewalClPU

 

3. Ліплення:

«Намисто для ляльки»

Мета: розвивати інтерес до ліплення; виховувати акуратність під час роботи з пластиліном; учити дітей ліпити з двох частин, надавати їм форми , щільно з’єднувати їх; закріплювати навички уважно розглядати об’єкт, виділяти складові частини.

https://www.youtube.com/watch?v=In7GOo_UjKo

https://vseosvita.ua/library/konspekt-zanatta-z-liplenna-namisto-dla-lalki-tani-378820.html

 

4. Робота з батьками:

Обмін досвідом «Ігровий куточок»

Мета: обмін думками батьків про дитячий куточок вдома, демонстрація ігрової зони, її аналіз та рекомендації.

 

 

5. Самоосвіта:

Курс підвищення кваліфікації для освітян «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час та після завершення воєнних дій».

Базовий модуль. Урок 8: Застосування мультидисциплінарного підходу в контексті емоційної підтримки учнів

Мета: визначення особливостей навчального процесу під час воєнних дій; встановити особливості нормативно-правового забезпечення навчального процесу в умовах воєнного стану; зрозуміти етіологію стресу та його вплив на навчальний процес; уміти визначати прояви стресу у дитини; опанувати інструменти психологічної підтримки внутрішньо переміщених учнів; розвинути навички неформальної взаємодії з учнями; навчитися використовувати платформи дистанційного навчання; налагодити співробітництво школи і родини у період https://i.pinimg.com/564x/2e/60/b3/2e60b3aca1f481f23e0c532fdaf767cc.jpgвоєнного часу.

https://hryoutest.in.ua/courses/programa-pidvishchennya-kvalifikaciji-psihologichnoji-pidtrimki-dlya-osvityan-ta-batkiv

 

 

 

ІV тиждень. «ОСІНЬ В ГОСТІ ЗАВІТАЛА»

 

19.09

 

1. Ранкове вітання:

«Здрастуйте! – мовлю за звичаєм…»

Мета: сприяти позитивному настрою у дітей; розвивати активне мовлення, дикцію; сприяти розвиткові дружніх стосунків.

https://www.youtube.com/watch?v=YQkYr-1Zj5s

 

2. Організована освітня діяльність:

Ознайомлення з природнім довкіллям

 «Як упізнати осінь?»

Мета: збагатити знання дітей інформацією про ознаки осінньої пори; закріпити уявлення про осінні погодні та природні зміни в житті рослин, тварин, неживої природи; розкрити зв’язок між змінами в природі та умовним и періодами осені - рання, золота, пізня; виховувати спостережливість, бережливе ставлення до довкілля.

https://www.youtube.com/watch?v=onvq30KZibE&t=71s

 

3. Організована освітня діяльність:

Конструювання «Капітошка – іграшка-антистрес»

Мета: ознайомити із процесом виготовлення іграшки-антистрес; учити діяти послідовно, дотримуючись інструкції; сприяти подоланню стресу, підвищенню настрою; розвивати дрібну моторику, тактильні відчуття; виховувати любов до творчості, дружні взаємини.

https://www.youtube.com/watch?v=-4E7LMm9Zt8

https://vseosvita.ua/library/majster-klas-z-konstruuvanna-igraski-antistresukapitoska-286790.html

 

4. Робота з батьками:

Проєкт «Дарунки щедрої осені»

День 1. «Осінні пейзажі»

Мета: запропонувати батькам долучитися до створення онлайн журналу «Дарунки щедрої осені»; батьки та малята створюють малюнки за поданою темою та розміщують у внутрішній групі (вайбер, телеграм).

 

 

5. Самоосвіта:

Курс підвищення кваліфікації для освітян «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час та після завершення воєнних дій».

Базовий модуль. Урок 10: Роль учителя під час війни

Мета: визначення особливостей навчального процесу під час воєнних дій; встановити особливості нормативно-правового забезпечення навчального процесу в умовах воєнного стану; зрозуміти етіологію стресу та його вплив на навчальний процес; уміти визначати прояви стресу у дитини; опанувати інструменти психологічної підтримки внутрішньо переміщених учнів; розвинути навички неформальної взаємодії з учнями; навчитися використовувати платформи дистанційного навчання; налагодити співробітництво школи і родини у період воєнного часу.https://i.pinimg.com/564x/2e/60/b3/2e60b3aca1f481f23e0c532fdaf767cc.jpg

https://hryoutest.in.ua/courses/programa-pidvishchennya-kvalifikaciji-psihologichnoji-pidtrimki-dlya-osvityan-ta-batkiv

 

 

 

21.09

 

1. Ранкове вітання:

«Здрастуйте! – мовлю за звичаєм…»

Мета: сприяти позитивному настрою у дітей; розвивати активне мовлення, дикцію; сприяти розвиткові дружніх стосунків.

https://www.youtube.com/watch?v=YQkYr-1Zj5s

 

2. Організована освітня діяльність:

Розвиток мовлення (художня література)

«Казка про Осінь»

Мета: учити уважно слухати казку, відповідати на питання вихователя; закріплювати та поглиблювати знання дітей про явища в природі восени; формувати допитливість, уміння спостерігати, порівнювати та розповідати про свої враження, розвивати спостережливість, увагу, фонематичний слух; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

https://www.youtube.com/watch?v=ZH6_IqTSP-o

 

3. Організована освітня діяльність:

Ліплення «Сонечко»

Мета: формувати уміння роботи з пластиліном; учити розкачувати пластилін у ковбаски, скручувати їх (по колу, як равлик); розвивати дрібну моторику, уважність; виховувати любов до природи.

https://www.youtube.com/watch?v=gyGdSIcPRDM

 

4. Спостереження:

Віртуальна екскурсія в парк

Мета: ознайомити дошкільнят з прикметами та ознаками осені, вчити помічати їх в природі, розкрити походження назв місяців осені; розвивати мислення учнів, уяву, фантазію, мовлення, пам'ять, увагу та спостережливість; сприяти розвитку дрібної моторики та тактильних відчуттів дитини.

https://www.youtube.com/watch?v=RXey5d3-Y9g

 

5. Робота з батьками:

Проєкт «Дарунки щедрої осені»

День 3. «Осінній вернісаж»

Мета: запропонувати родинам поділитися сімейними фотографіями та оригінальними дописами до них; розміщують у внутрішній групі (вайбер, телеграм).

 

 

https://i.pinimg.com/564x/2e/60/b3/2e60b3aca1f481f23e0c532fdaf767cc.jpg6. Самоосвіта:

Вебінар «Thinglink: створення інтерактивних «живих» плакатів та розміщення їх у блогах, сайтах на Facebook, Twitter»

Мета: Створення умов для підвищення рівня методичної та ІКТ-компетентності педагогів через освоєння технологічних прийомів створення інтерактивних плакатів.

https://vseosvita.ua/webinar/thinglink-stvorennia-interaktyvnykh-zhyvykh-plakativ-ta-rozmishchennia-ikh-u-blohakh-saitakh-na-facebook-twitter-739.html

 

23.09

 

1. Ранкове вітання:

«Здрастуйте! – мовлю за звичаєм…»

Мета: сприяти позитивному настрою у дітей; розвивати активне мовлення, дикцію; сприяти розвиткові дружніх стосунків.

https://www.youtube.com/watch?v=YQkYr-1Zj5s

 

2. Організована освітня діяльність:

Малювання ватними паличками «Осінній пейзаж»

Мета: учити дітей створювати відбитки ватними паличками; вчити розміщувати відбитки на аркуші паперу; правильно та акуратно використовувати фарби створювати зображення за допомогою цяток; розвивати спостережливість; розвивати асоціативно-образне мислення творчі здібності; стимулювати інтерес і бажання займатися зображувальною діяльністю; виховувати любов до довкілля та до почуття прекрасного.

https://www.youtube.com/watch?v=iZlR2kMVwZY

 

3. Руханка-танок:

«Осінні човники»

Мета: створити позитивний настрій; виховувати любов до фізичних вправ та музики.

https://www.youtube.com/watch?v=gMuapnmJZHU

 

4. Робота з батьками:

Проєкт «Дарунки щедрої осені»

День 5. «Теплі посиденьки»

Мета: презентація проєкту; обмін думками та враженнями від спільної роботи: батьки-діти-вихователі.

 

 

5. Самоосвіта:

Вебінар «Як створити розвивальне середовище для гри та творчості просто неба. Особливості роботи з дітьми у воєнний час»

Мета: дати педагогам нові ідеї для того, щоб застосувати і адаптувати у своїй роботі саме те середовище та матеріали, які є у них у доступі; розкрити поняття «природотерапія»; надати інформацію про те, які особливості роботи з дітками у воєнний час, що важливо врахувати і як будувати спілкування та навчання.

https://vseosvita.ua/webinar/ak-stvoriti-rozvivalne-seredovise-dla-gri-ta-tvorcosti-prosto-neba-osoblivosti-roboti-z-ditmi-u-voennij-cas-648.html

 

V тиждень. «ОДИТЬ ОСІНЬ ПОЛЕМ, САДОМ І ГОРОДОМ»

 

27.09

 

1. Ранкове вітання:

«Здрастуйте! – мовлю за звичаєм…»

Мета: сприяти позитивному настрою у дітей; https://i.pinimg.com/564x/2e/60/b3/2e60b3aca1f481f23e0c532fdaf767cc.jpgрозвивати активне мовлення, дикцію; сприяти розвиткові дружніх стосунків.

https://www.youtube.com/watch?v=YQkYr-1Zj5s

 

2. Організована освітня діяльність:

Логіко-математичний розвиток «Допоможемо тракторцеві зібрати урожай»

Мета: закріпити назви овочів та фруктів, удосконалювати уміння рахувати в межах першого десятка, співвідносити цифру та число; розвивати математичні здібності, логіку.

https://www.youtube.com/watch?v=y_ppn7xWEoY

 

3. Організована освітня діяльність:

Фізична культура «Дитяча розминка»

Мета: учити правильно узгоджено виконувати рухи під рахунок; закріпити навички основних видів ходьби; виховувати самостійність, почуття відповідальності при виконанні вправ, бажання піклуватися про своє здоров'я; викликати емоційне задоволення, інтерес до занять, вправність і увагу.

https://www.youtube.com/watch?v=iVaMGTVWXDY

 

4. Дидактична гра:

«Що у зайчика у кошику?»

Мета: розвиток у дітей пам'яті, мислення, вміння впізнавати знайомих овочів за певними ознаками; виховувати спостережливість, дослідницькі навички.

https://www.youtube.com/watch?v=f5BT7rOZkDE

 

5. Робота з батьками:

Анкетування «Розвиток мовлення дитини»

Мета: виявити участь батьків у розвитку мовлення дітей; умови мовленнєвої діяльності вихованців в домашніх умовах; оцінити взаємодію ЗДО і сім'ї.

https://vseosvita.ua/library/anketa-dla-batkiv-rozvitok-movlenna-ditini-381349.html

 

6. Самоосвіта:

Тренінг «Дошкілля. Підвищення кваліфікації»

Мета: ознайомити вчителів із практичним досвідом з розвитку творчого потенціалу дітей шляхом взаємодії, співпраці та співтворчості музкерівника та вихователя за допомогою пісень, проведення інтегрованих занять тощо.

https://emotsijno-osobistisnij-rozvitok-ditej-v-umovakh-sim-ji.webnode.com.ua/zasobi-emotsijnogo-vplivu-na-ditinu/

 

4. Робота з батьками:

Консультація «Як припинити кричати на дитину. 7 прийомів»

Мета: ознайомити батьків із причинами виникнення гніву та методами його подолання; сприяти психологічному розвантаженню.

https://www.youtube.com/watch?v=cpDYC2_33OM

 

5. Самоосвіта:

Тренінг «Ораторська компетентність педагога. Формування позитивного іміджу. Дошкілля»

Мета: ознайомити педагогів з поняттям самопрезентації. Побудувати стратегію самопрезентації як елементу позитивного іміджу вчителя.

https://ippo.com.ua/training/oratorska-kompetentnist-pedagoga-formuvanna-pozitivnogo-2960?cat=LiDQlNC%2B0YjQutGW0LvQu9GP

 

 

29.09

 

1. Ранкове вітання:

«Здрастуйте! – мовлю за звичаєм…»

Мета: сприяти позитивному настрою у дітей; розвивати активне мовлення, дикцію; сприяти розвиткові дружніх стосунків.

https://www.youtube.com/watch?v=YQkYr-1Zj5s

 

2. Організована освітня діяльність:

Розвиток мовлення (грамота)

«Що і де росте?»

Мета: розширювати знання дітей про овочі та фрукти , що ростуть на городі і в саду; навчати вирізняти городні рослини від садових; сприяти розвитку уваги, мовлення, мислення, пам’яті, дрібної моторики рук; виховувати любов до природи та праці.

https://www.youtube.com/watch?v=9LcW4Pgl0vM

 

3. Організована освітня діяльність:

Аплікація «Кошик з фруктами»

Мета: познайомити дітей з поняттям “вітаміни”, сформувати уявлення про необхідність наявності вітамінів в організмі людини, про користь фруктів та овочів; вчити дітей самостійно намащувати клеєм деталі аплікації та розташовувати їх на загальній основі; виховувати у дітей потребу правильно харчуватися.

https://www.youtube.com/watch?v=rzfWwNzcF7E

 

Додаток 4.

 

4. Гра-медитація:

«Я - море

Мета: навчити дітей медитації (концентрації уваги), яка допоможе їм налаштуватися на хороші фантазії або спогади.

https://www.youtube.com/watch?v=4SZI16iUrA8

 

5. Робота з батьками:

Консультація «Вправи для зняття напруги»

Мета: ознайомити із вправами на подолання стресу, зняття емоційної напруги.

https://www.youtube.com/watch?v=7DuFJbvSnzg

 

6. Самоосвіта:

Тренінг «Формування мовлення дитини дошкільного віку»

Мета: удосконалення загальних та фахових компетентностей педагогічних працівників щодо впровадження змістового наповнення оновленого Стандарту в освітній процес закладів освіти.

https://www.airo.com.ua/osoblivosti-rozvitku-emoczijno%d1%97-sferi-ditej-doshkilnogo-viku-za-dopomogoyu-diyalnosti/

 

 

 

Логін: *

Пароль: *